Partej..

Ikväll blir det väl typ fest då, först hem till Tessan sen ska vi vidare till Jenny. Sitter och dricker en Spendrups Bright grej. Smaka okej.. Väntar på min mat, baugette med salami, tomat, ost och mozarella. Mumma!!



Ska platta håret lite och sen slänga på mig något snyggare. Sen är jag ready to go. =) Får se vart denna kväll bär, hahaha.. Eller hur Tessan ;P Batterierna i kamerorna är laddade, men endast den lilla får hänga med. Plus nya väskan hade jag tänkt.. =)

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie* =D

Kommentarer
tessan säger:

hahaha jaa! å pipan är laddad den står och väntar!! Kamera är ett måste

2009-02-20 | 17:45:29
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback