Nyklippt


Så skönt =) Och vad fint det blev.. Hon gjorde även lockar på mig när hon var klar, och dom håller än (mer eller mindre). Måste nog köpa grejset hon hade i håret på mig, för det funkar ju tydligen superbra på mitt hår. Gör så att lockarna inte försvinner på 3 röda, hon lockade med plattång btw.



Har inte hunnit pröva min plattång än, men ska ta och göra det. Köpte även en vattenpipa när jag ändå var på stan, så nu kan vi röka som fan Tessan ;) Köpte en svart, tyckte de var coolt =P

Nu ska jag sova, mår dåligt.. Ingen rolig förkylning, blir illamående lite titt som tätt.. =(
Var tvungen att sova en stund när jag kom hem från stan, mådde apa..


Kommentarer
Tessan säger:

Fiiint!`En svart värsta snyggtm tro inte de fanns nä ja köpte min!! Nu kan vi sitta med varsin!!

2009-02-13 | 08:56:17
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback