Morr morr..

Nu ha jag pratat med en människa på CSN, dom kan aldrig ge en svar på något. Det enda man får höra är jag vet inte, det kan jag tyvärr inte svara på. Nehe, hur ska jag då fan veta..
Förstår dom inte att man inte kan sitta och vänta hur länge som helst, hade jag tur kanske skulle dom hinna titta på det idag. Hon jag pratade med kunde titta på det och se att det såg okej ut, men endå måste nån pajas i Lund också titta på det. Men det är väl bara att titta på det, se att allting stämmer och godkänna. Det borde inte ta lång stund.
Känner att humöret verkligen inte är på topp, börjar bli lite smått galen. Men det är väl de dom vill, för när man sitter i telefonkön och väntar på sin tur får man höra med säkert 3-4 sek mellanrum : Tack för att du väntar. Tack för att du väntar. Tack för att du väntar. Men vad fan, har jag något annat val eller?
Och det är ingen trevlig röst, det är en röst som man irriterar sig på.

Morr, grrr, gaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback