Happy camper!!

Har köpt 3 par skor, och skor är ju alltid trevligt. Inte för att jag behöver några egentligen, men men.. Jag och Tessan har varit en sväng på stan och även en sväng ut på skopunkten. Köpte även en kjol inne på gina.. Tessan handlade en del hon med.

Ikväll är det kakans 50 års partaj, sen bli det nog Olles med Tessan och eventuellt Jenny om vi får med oss fröken Löwenberg.. Återstår att se.. ;P Jag och Tessan ska även röka lite (vatten)pipa. =P En liten girls night out.. Bara sitta och snacka en massa minnen och massa annat strunt..

Min orkideé är på väg att börja blomma snart tro jag. Det gillar vi.

Igår såg jag The Happening, lite små mysko film men helt okej.. Men hade en bra kväll ändå, hade lite annat för mig också.. =P Somnade runt 3 tiden i natt/morse..

Börjar bli dags att styra stegen mot duschen, funderar på om jag ska försöka mig på att locka håret. Men får se hur det bli med den saken. Först måste Grisprinssessan ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback