Gårdagen

Moderkakan fyllde 50 år, så grattis till henne. Telefonen gick varm dagen lång, alla ringde och gratta henne. Hon har även fått en hel del blommor, så fint så. =) Så var ner på stan och handlade present igår, finns en andledning varför jag va ut samma dag hon fyllde år. Skulle nämnligen köpa blommor från pappa och Anna, då vill man ju köpa samma dag. Vill inte ha dom i garderoben eller nått över natten ju. =P "Champangen" (läs mousserande vin) korkades upp ganska tidigt. Så hon var ganska spritmarinerad mot kvällens slut. Fick mig ett glas jag med. Och en chokladdopppad jordgubbe, mums.. Smakade faktiskt helt okej för att vara den här tiden.

Även jag hade en riktigt bra kväll. Tittade på filmen Unrest, helt okej film. Men nu var det ju inte filmen som var kvällens höjdpunkt...
Får se vad som händer idag då, är ju som sagt "bokad". =P

Tänkte ta en långprommis med Smilson, är ju så härligt väder. Soool =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback