En ny till samlingen =)

 

Börjar bli några klänningar nu. Från att typ aldrig haft klänning till att ha blivit värsta freaket. =P

Men nu måste vi ut nån helg girls! Ha ju en massa nya outfits som jag måste använda.

Jag och Tessan har varit och sprungit runt på stan, hon skulle hitta ett par baggy jeans. Vilket hon gjorde. Och jag var och prövade klänningen jag spanat in, och slog till. Köpte även t-shirt för 49:- en lila med silver text där det står sweet rebel. That's me =P Hehehe..

Fick tag på CSN idag, vilket soppa. Skickade in intyget från ams igår, för det skulle vara inne hos dom idag. Men det kan dröja 4-5 veckor innan dom ens behandlar ärendet. Ska ringa imorrn, i övermorgon och varenda dag om det ska behövs. Enda tills som har ordnat allting med pappret, dom ska vara så less på mig att dom skyndar sig med eld i baken. Så ett stort blä på dom.

Fick min fysik b bok idag, men hur fan ska jag kunna betala den då? Går inge vidare, neeej..

Kommentarer
tessan säger:

Jag vill åsså ha en såndär klännign fast kjolen skulle oxå passsssssa!!!!

2009-02-03 | 18:03:34
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/
Jenny säger:

JAG VILL OCKSÅ HA NYA KLÄDERRRRRRRRRRR. Men jag hittar aldrig något och tycker det är jobbigt att handla :P

2009-02-03 | 21:16:15
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback