Nattjobb

Sitter här på jobbet och filosoferar. Funderar på varför det alltid är dom dagar jag jobbar natt som jag bli trött tidigast, måste ha nånting med att man ställt in sig på att man ska behöva vara vaken hela natten. För annars har jag inge problem med att vara vaken hela natten, iofs är det inge större problem när jag jobbar heller. Bara att jag känner av tröttheten mer då.

Kall om fötterna är jag också, glömde att dra på mig raggsockorna innan jag åkte hemifrån. Får ställa datorn på dom en stund så bli dom nog varm ganska snabbt. ;P

Nä man kanske ska hälla i sig lite blåbärssoppa och sen ta itu med lite som ska göras här på bygget. Så ska jag fortsätta fundelura på lite allt möjligt. Men just nu känns inte livet så upp och ner som det gjort mycket under året som gått. Just nu känns det rätt bra och som att det kan vara påväg åt rätt håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback