2009

Snart är det dags för ett nytt år, välkomnar 2010 med öppna armar. Hoppas på en bättre början av detta år.
Förra året börjades på sämsta tänkbara sätt, hjärtesorg. Dock så kändes det som det enda alternativet just då. Men jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv som person, och det har varit väldigt nyttigt och lärorikt.

Har även hunnit vara till Spanien-Fuerteventura, Norge-Oslo och Tyskland-Berlin.
Fått ett jobb, gå som vikarie är bättre än ingenting alls iaf. =)



Det har varit ett rätt händelserikt år, ett bra år. Men bra kan alltid bli bättre. ;P
Så nu siktar jag på ett nytt år, nya erfarenheter och nya möjligheter.

 GOTT NYTT ÅR !!


Kommentarer
Hemliiig! säger:

Ich liebe dich

2010-01-01 | 04:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback