sova.nu

Nu vill jag sova, fy va trött jag är. Men icke, efter klockan 10 nångång kommer jag vara redo att krypa ner under täcket. Är väl hemma runt 10, men då ska jag ut med hundarna en sväng. Och äta nå litet innan jag kan ta och sova. Jobba natt är nog inte riktigt min grej, även om jag är en riktig nattuggla emellanåt. Bara över 5 timmar kvar...

Skaffade kontant mobilt bredband idag från Comviq och än så länge är jag nöjd. Funkar bra, iaf här. Tanken är att kunna använda det hos pappa och eventuellt hos mormor. Men det ska man nog inte hoppas för mycket på, minns när jag hade Comviq som operatör på telefon. Hos mormor var de stendött, noll teckning. Men nu kanske man ha lite iaf, vore ju nice om man kunde använda internet lite där oxå. Men iaf så funkar det här som ett kontantkort, man betalar bara för typ 1 dags surf, 1 vecka eller 1 månad. Vilket passar mig perfekt eftersom de inte kommer användas så himla ofta.

Ska återgå till att försöka hålla mig vaken. Druckit cola, ätit godis och yoghurt. Godis va inte speciellt gott.. Ska sluta köpa godis, för efter typ 5 godisar är jag döless..

Kommentarer
Jenny säger:

Jag känner likadant! Varför köper man godis egentligen?!?!??!

2009-08-06 | 10:31:47
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback