Shopping shopping

Andra shoppingrundan på två dagar, igår var det Birsta som avhandlades och idag en sväng på stan. Men har fortfarande inte hittat mina stövlar som jag spanat in. Behöver gummistövlar och har hittat en modell från Tretorn som jag gillar, men hittade dom inte på stadium där dom ska finnas. Så får se om dom kanske går att hitta på internet nånstans istället.

Men iaf det som har inhandlat är följande:
Ny korg till Aslan (Rusta)
Kaffebryggare (Rusta) (vit)
Tröja(Gina Tricot) (grå med rosa/ljusarosa/grå/svarta ränder)
Leggings (Gina Tricot)
Hatt  (Gina Tricot) Där ser ni även tröjan.

Kaffebryggaren är endast för 6 koppar, liten och söt.

Vill även ha en svart oversize kavaj så ska väl ge mig ut på jakt efter en sån någon dag också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback