Sista april !

På tisdag ska jag och prata med hon jag ringde idag, så få vi väl se sen då. Om det blir jobb eller inte, men det lät ju lovande. Kanske man har ett sommarjobb då, sommaren är räddad =D Men ska inte ropa hej innan jag kommit över ån. Hehe...

Prövade på att försöka locka håret på mig själv, gick inget vidare. Så blir till att platta skiten iställe.

Tänkte lägga in lite bilder från gårdagens mathämtning, glassätning och hamnspaning.
   

Tänkte lägga upp den andra glassbilden, men den är lite för porrig för denna blogg.. Hahahaha

 En sån här grillhink har jag införskaffat =D

Sooooooooooooooooooooooooooommar !

Ska fortsätta att göra mig i ordning så jag blir klar någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback