Örebro

Japp, e ju där man befinner sig. Åkte hit i torsdags, hem på söndag. Duktiga som vi e så sätter vi oss på fel tåg i gävle, tåget vi hamnade på tog 1 timme längre än det vi egentligen skulle åka med. Men men, vi kom ju fram. Och tur i oturen så fick vi skjuts från tåget hem till Robban. Annars hade vi fått släpa all Mys packning och det hade inte varit roligt vill jag lova. Vi satt även och öla på tåget, blir som lite roligare att åka tåg då. Hahah.. Hem får jag dock underhålla mig själv.

Idag har vi tappat bort oss i Örebro lite lätt, först en prommis med Bobbo (hund). Sen har vi varit inne i själva Örebro och snurrat runt. Haha.. Systemet har vi besökt, släpat 2 plattor öl.. Haha, men vi hade snyggaste lösningen. Rullväska, en platta i och en fasttejpad ovanpå. =)
Bilder kommer senare.

Nu har jag och My slängt ihop en lasange som står så snällt i ugnen och tillagas. Blir nog riktigt gott det, hungrig som bara den är jag. Och ont i kroppen, lite lätt ont i armarna. Blir säkert någon öl till oxå. ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback