Nix pix..

Blev varken solning eller hårfärgning.. Varför vet jag inte, lathet kanske..

Somnade 7 imorse, varför vet jag inte. Hade en konstig dröm, varför vet jag inte. Har två flugor i mitt rum, varför vet jag inte. Känner saker jag inte borde känna, varför vet jag inte. Tänker för mycket, varför vet jag inte. Känner mig inte nöjd med tillvaron, varför vet jag inte. Idag vet jag ingenting, och tänker inte göra nått åt det heller.

Ett inte så effektivt sätt att jaga flugor på är med tändare, flugorna blir väl inte så glada. Men dom dör fan inte heller.. Frågan är ju bara vart dom kommer ifrån, dryg är dom iaf.

Klä på sig och äta nått kanske. Ska träffa Tessan på stan vid 12.

Kommentarer
Tessan säger:

Vilket inlägg Jennie

2009-04-08 | 11:21:02
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback