Mmm..

Ha inte orka skrivit på ett tag bara, av lathet och andra orsaker. Livet är som en bergochdalbana ibland, upp och ner. Hit och dit. Men nu börjar det faktiskt lösa sig, med hunden iaf. Och det är väl det jag varit mest nere över. Eller direkt nere har jag inte varit, men tyckt det varit jobbigt. Är ju min lilla gopojke och han vill jag ju ha kvar. Mina bebisar ju.. Så jobbigt att jag inte kan ha båda hos mig, men det bli så fort jag flytta hemifrån. Må lite dåligt över att han inte får det han behöver för tillfället, önskar läget var ett annat. Men förhoppningsvis så löser det sig nu, att han får den träning och stimulans han behöver. Han är ju en underbar hund. Min dyrbare lille prins. Sen ha jag ju min lilla grisprinsessa oxå. =) Mina två små glädjeämnen, och Assebasse förstås. Sötkatten..

 

Men jag och My har stooora planer =)


Kommentarer
My säger:

Haha att vi har, we got a big great plan for our lifes... ;D

Och det kommer att hända också ! :D

2009-04-07 | 16:52:34
Bloggadress: http://mynasholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback