Mm.. Hur vare nu igen..

No answer so far.. Nope, men ta väl nån dag till eller så får man inget. Muppjävel..
Ont i magen, jobbig dröm.. Livet är inte så lätt alla gånger. 

Bergochdalbana..  

Funderar på att gå och sola lite, måste underhålla brännan lite. Så man inte bleknar och blir vit igen.. =P Haha..
Vore rätt skönt, är inte direkt så jag ha nå bättre för mig. Ska färga håret sen oxå, tycker inte jag gör nått annat. Dags att klippa sig igen oxå, mitt hår växer som ogräs. Ska nog klippa det lite kortare tror jag, inte mycket men lite grann. Kan vara skönt nu när det faktikt börja bli varmare ute. Vår kan man väl inte kalla det riktigt än, men inte vinter heller. Förvår?? Hahaha..

Ja, vad ska man säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback