Lillsele..

Japp, befinner mig fortfarande hos mormor. Hemfärden är planerad imorrn. Tid vet jag dock inte, ska bli skönt att komma hem till civilisationen igen. =P haha.. De är skönt att vara här, men det finns inte överdrivet med saker att sysselsätta sig med. Smilla den lilla tråkmånsen, hon går ut sen sätter hon sig och väntar på att få komma in på engång. Hon ska väl passa på att springa av sig ordentligt, eller behöver hon nån som håller hon i tassen hela tiden. Ingen risk att den hunden springer bort iaf, hon rör sig ju knappt 2 meter. Annat var det förut, då rymde hon så fort hon fick chansen. Och då gärna till skogs, nu ha hon skogen runt husknuten med ändå så sitter hon bara där som Ferdinand under sin korkek.

Men iaf, saker och ting börja lösa sig. Hittat fodervärd åt Balder =) *wiiiie* En riktigt trevlig människa som ringde mig tidigare, låter som en perfekt lösning. Så avtal ska skrivas och allt ska ordnas. Men det känns bra.

Jag och tråkhunden solar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback