Whatever

Idag har jag, Smilla och kameran varit på en prommis i skogen. Synd bara att hunden inte kan stå stilla länge nog för att man ska få till dom där jättefina korten man ser framför sig. Nä hon står kvar så länge att man lyckas hala fram kameran, men precis i ögonblicket man ska knäppa så är hon nöjd med vad hon nu håller på med och går vidare.

Några kort blev det, men inte nå jättebra. Hade precis börjat skymma, men det ser mkt mörkare ut på bilderna än vad det egentligen var. Suuuck, glömde ändra inställningen för slutartiden..
 Miffot fick upp vädringen på nånting..  Självklart måste jag fota mig själv..

Nu ha vi precis ätit middag, stekt vitkål och kassler. De är mat iaf, vet inte om man kan säga så mkt mer om det... Ska läsa lite fysik sen ska jag eventuellt pallra mig bort på ica och köpa mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback