Usch å fy å blä

Nu börjar de verkligen närma sig, Kemitentan. Den hänger över mig som en stor svart moln, är jävligt nervös. Tror inte att det kommer gå så jättebra, ha plugga plugga plugga. Men de känns som om ingenting fastnar, speciellt inte allt med mol, substansmängd och koncentration. Hur man ska räkna ut det, och det är nog en ganska stor del av provet. Så jag hoppas att man kan klara det ändå, får träna på dom sakerna jag faktiskt kan komma ihåg och hoppa över den delen med beräkningar. Eftersom jag inte alls verkar kunna trycka in det i huvudet =/

I helgen ska jag gå plugga fysik, läsa och göra uppgifterna som hör till kapitlen vi gått igenom. Så man hänger med, ska satsa som fan nu, nu har man ju lärt sig nått. Så nu blire ändring på Fröken Larsson..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback