Sammanfattning

Tänkte göra en liten sammanfattning av helgen.

Torsdag: Åker till Grillom, gör inte så mkt.. Sover

Fredag: Vaknar runt 12, kliver upp.. Sen julpyntade jag, sen när Andreas kom hem runt 17tiden så åkte vi till dollarstore och handlar lite allt möjligt, äter en sylorulle MUMS!! och sen åkte vi hem och tittade på film.

Lördag: Sov länge, sedan klev vi upp åt ägg och bacon frukost, sen åkte vi till sollefteå och handlade lite allt möjligt. Åt tacos till middag, sen åkte vi till sollefteå igen för då var det partydags, drack en hel del var på valvet en sväng, sen åkte vi hem och sov.

Söndag: Legat i soffan, druckit cola och ätit ostbågsar, glott på film. Å nu är jag tillbaka i sundsvall igen.

 Två små tomtar från dollarstore
 Tomteljuslykta från dollar
 Andreas tyckte den va töntig, jag tycker den är söt
 Skulle stå i tv hyllan med tåget men var för hög
 Dom blå kristallgrejerna köpte jag på dollar
 Min fina giraff från åselemarknad (bananskal)

Kommentarer
Tessan säger:

Coooool giraff!!

2008-12-01 | 06:44:57
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback