Ny design

Bakgrunden knåpade jag ihop alldeles jävla själv =P Har suttit och tittat på Bonde söker fru, nu ska jag se Leilas Jul. Jag ääääälskar matlagningsprogram =D

Imorrn har vi fysiklab, sen föreläsning i fysik. En riktig fysikdag, jippie..... Ska även ut på alnö sen, middag hos farmor och sedan styr vi kosan till papis hus. Lovad att jag skulle hjälpa till..

Köpte en hel grillad kyckling idag till middag, de är såå gott. Så imorrn blir det kyckling sallad till lunch. Mumma!

Jag är jättesugen på att åka iväg på en weekend har inte så stor betydelse vart egentligen, få se nånting förutom Sundsvall. Har suttit och slötittat runt lite, finns ganska många ställen man kan åka till som inte kostar mycket alls. Man kan t.ex åka till England för runt 500:- Det är ju helt perfekt! London skulle jag vilja se.


Kommentarer
Tessan säger:

BERLIN! Vi åker till BERLIN! :D

2008-11-20 | 00:58:21
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback