Lunch..

Slutade vid 11, hemma innan 11:15.. Ibland har man flyt..Ska käka lunch å rasta Smilla sen ska jag bege mig tillbaka till skolan för en underbar lektion i Fysik :P 13.15 börja jag igen, sluta 15 idag. Känns väl helt okej.. Va vääääldigt ofokuserad den sista halvtimmen på kemilektionen. Hade sån fin utsikt framför mig.. :)

Blir ingen filmtittning ikväll, Bettan mådde inge bra. Så jag ska väl sitta med näsan i kemiboken och insupa orden som står där. Tenta nästa fredag, här är det snabba svängar som gäller..

Ska trycka i mig min lunch nu, den består av oliver, köttfärs, OST, avokado och creme fraiché.. Smakar bra!! ;) Kanske inte ser så aptitligt ut, har rört ihop allting till en enda röra. ;P Kan bjuda på en smaskigare bild..
 Förra veckans middag...

Kommentarer
Jenny säger:

hihiiiiii. vart är vi imorgon då?!?

2008-11-07 | 16:08:01
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback