Ibland så..

Har suttit och läst kemi, men efter en stund blir man trött i huvudet och behöver en paus. Så då fick jag en idé, mina halsband hängde på databordets kant. Så jag ville hänga upp dom bättre, så det inte blir ett skatbo av det hela hela tiden. Så jag letade fram lite spik och skred till verket, nöjd blev jag. Dock skulle jag vilja ha nå snygga krokar eller nånting iställe. Men nu får spiken duga. Hittade även en sak som jag har tänkt köpa, så nu slipper jag de. Mammas tv har ingen ingång för S-Video men nu hittade jag en adapter, så nu kan jag koppla datorn till tvn och kolla på film. Lovely!!

Så fint de blev    ganska nöjd faktiskt    denna sak

Kommentarer
Tessan säger:

Vad fiffinuligt! =D

2008-11-13 | 16:50:20
Bloggadress: http://tessansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback