Gåbingo

Idag anordnade dom gåbingo här i Murklan, så det vara bara att klä på sig och ge sig ut i vinterkylan. Men inte fan vinner jag nånting, men man får fika iaf och en penna. Så helt tomhänt behövde jag inte gå därifrån. Hunden uppskattade promenaden, de gör väl inte jag överdrivet mycket då de blåser och är jävligt kallt.
Andreas åkte hem med 13 idag, skulle på nått möte senare idag, vi slängde i oss kyckling och potatissallad innan han for. Gott =)

Nu ska Balder bo med mig ett tag, så får Andreas ha Fröken Smilla med hennes känsla för snö ett tag.Så får jag ha fisklumpen. Ska eventuellt på middag hos far-modern idag, vet dock inte om jag pallar åka buss till Alnö. Varför kan inte jag ha körkort som allt annat normalt folk, ska jag tala om varför? Därför....

Ja, jag är dryg idag. Därför att jag har en väldans lust med det, den du. Igår kollade vi på nån crapig film som hette Living Hell, sen skulle vi titta på Låt den rätte komma in. Men jag somnade hela tiden, och sen började jag prata om bollar. Bollar bollar bollar hade jag tydligen upprepat några gånger. Hmm, vad drömde jag då? Och vad för slags bolla? =P

Kanske vore det en bra idé att besöka duschen en stund, ska bara dammsuga upp lite hund från golvet först. Badade Balder igår han luktade värre än en kalkonuppfödning, så det var nog på sin plats att Herrn fick sig ett bad och en ordentlig skrubb bakom öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback