Fucking jävla underbart

Klockan är 0330, och jag sover inte. Är inte ens de minsta trött, min dygnsrytm är helt rubbad. Jag måste sova, för jag måste plugga kemi imorrn.
Tror seriöst att jag har något slags sömnproblem, borde kanske kolla upp det eller nått. Måste finnas nått naturläkemedel man kan pröva kanske, för det här funkar inte. Får köpa kamomillte för de ska väl vara lugnande eller nått. Blir ju galen snart, om inte så redan är fallet. Ha sovit skitdåligt senaste veckorna, den här veckan har varit katastrof. Har inte kännt mig ordentligt utvilad på jättelänge.

Har alldeles för mycket att tänka på också...

Nån som vill byta liv med mig en stund så jag får sova???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback