Da Vinci Koden

Dags att man ser den kanske, den går på tv nu. Så de är väl lika bra att titta antar jag..

Har ätit en hel massa, alldeles för mycket egentligen. Kommer att spricka tror jag, äta middag hos farmor är inge bra när man försöker vara nyttig. För hon lagar supergod mat så man äter jättemkt tills man är jättemätt. Bara för att det är jättegott. Tur att jag gått gåbingo idag =P Tog bussen ut till Alnö, jag och mitt sällskap Balder. Jag har fått tjocksockar, ett par blågrå och ett par vita. Farmor som stickat, perfekt. Ska höra med hon om hon vill sticka benvärmare och kanske ett par lååånga sockar. Det vore mysigt =D

Mammas flyg hem är försenat, skulle gått 2000. 2305 går det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback