Här händer det inte mkt..

Första dagen på jullovet, känns skönt. Imorrn åker jag till grillom och är där några dagar. Vad som händer på julafton är fortfarande oklart.

Idag har jag inte gjort mycket alls, inte en enda vettig grej. Jag och Balder har nyligen varit ute och lekt i det fina vädret =P Var ut och kastade repbollen lite i snön så han fick leta reda på den, från början fattade han nog inte riktigt vad han skulle göra. Men sen ramlade poletten ner på den långörade saken och han tyckte det var superroligt.

Får se om jag är vaken 6:30 imorrn när Andreas kommer, annars får han väcka mig. Om jag ens hunnit somna vill säga. Ska packa och göra allting iordning så det bara är att snubbla ut i bilen och kanske fortsätta min skönhetssömn där. Kanske borde skriva en checklista som jag kan ha imorrn, lär väl vara lite trött och yr. Så det kan ju vara bra så man får med sig allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback