Elak mamma..

Var precis ut med hunden i det rolig vädret. Snöar..

När jag kommer gåendes uppför backen kommer det en mamma och hennes dotter. Följde konversation:

Mamman: Men det är din födelesdag, jag har inte tid, jag orkar inte. Jag vill inte, det är du som får ordna själv.

Dottern: (tyst)

Mamman: Jag har jättemycket att göra, har jättemycket i huvudet just nu, du får påminna mig när vi kommer hem om att jag ska ringa, för jag kommer inte ihåg själv.


Kan tillägga att ungen var kanske 5-6 år.

Kommentarer
Jenny säger:

Eeeeeh, kanske någon som inte skulle ha skaffat barn?

2008-12-03 | 09:40:56
Bloggadress: http://jaylow.blogg.se/
bettan ! säger:

men gud ;o sånt hade inte ja vela höra även om ja va fem sex år ;S

2008-12-03 | 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback